ΕΞΥΠΝΕΣ REAL ESTATE ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ “ΠΡΩΤΑΡΗΔΕΣ” ΠΩΛΗΤΕΣ

  • Αρχική
  • Blog el
  • ΕΞΥΠΝΕΣ REAL ESTATE ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ “ΠΡΩΤΑΡΗΔΕΣ” ΠΩΛΗΤΕΣ

Έξυπνες real estate συμβουλές για ‘’πρωτάρηδες’’ πωλητές

Ως real estate ‘’rookies’’ που ενδιαφέρονται να πουλήσουν το ακίνητό τους, ενδεχομένως να αισθάνεστε λίγο ‘’πελαγωμένοι’’ σε ό,τι αφορά τα διαδικαστικά και τα βήματα της πώλησης ακινήτου.

Ας ξεκινήσουμε από τα πολύ πρώιμα στάδια που αφορούν αγοραπωλησία:

Ελκυστικότητα ακινήτου

Πριν καταχωρήσετε το ακίνητο προς πώληση, επενδύστε λίγο χρόνο στην προετοιμασία του, σε ό,τι αφορά την προβολή. Αυτή η επιπλέον προσπάθεια θα μπορούσε να βελτιώσει αισθητά τα ενδιαφέροντα που θα λάβετε λίγο μετά την κυκλοφορία του σπιτιού σας στην αγορά.

Κάποιες κινήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη δημοτικότητα του σπιτιού αποτελούν οι παρακάτω:

-Επισκευές: Η φθορά είναι αναμενόμενη. Όταν οι αγοραστές βλέπουν μεγάλο αριθμό απαραίτητων επισκευών, ακόμη και αν πρόκειται για μικρές επιδιορθώσεις, μπορεί να προφασιστούν
τα προβλήματα ως διαπραγματευτικά στοιχεία ή ακόμη και να μην προχωρήσουν την κατάθεση προσφοράς.

-Βάψιμο: Μια φρέσκια στρώση μπογιάς μπορεί να κάνει το σπίτι σας να ‘’λάμψει’’ και να προσφέρει ελκυστικότητα. Σε περίπτωση που δεν έχετε τον χρόνο να βάψετε ολό

κληρο το σπίτι, σκεφτείτε να βάψετε την εξώπορτα και την είσοδο, όπου οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία ή κάποιους βασικούς τοίχους για ανάδειξη και αναζωογόνηση.

-Σκηνοθετήστε το χώρο: Ένας επαγγελματίας μεσίτης μπορεί να γνωρίζει το κατάλληλο άτομο που θα στήσει και θα φωτογραφίσει ιδανικά τον χώρο, ή ακόμη μπορεί και ο ίδιος να κατέχει γνώσεις περί σκηνοθεσίας του χώρου, λόγω της εμπειρίας του.

Βρείτε μεσίτη

Κτηματομεσίτες υπάρχουν πολλοί, εξειδικευμένοι επαγγελματίες, λίγοι! Πρέπει να βρείτε και να προσλάβετε τον κατάλληλο μεσίτη, που θα ενεργεί ως συνεργάτης σας και θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία πώλησης σπιτιού.

Αφιερώστε χρόνο στην εύρεση μεσίτη με εμπειρία, γνώσεις και μεράκι πάνω σε ό,τι αφορά το real estate, καθώς και την ανάλογη δυνατή προώθησή του, όπως θα συναντήσουμε παρακάτω.

Όλα είναι μάρκετινγκ

Στην εποχή της προβολής, η εικόνα κατέχει πρωταρχικό ρόλο, είτε μιλάμε για ακίνητα, είτε για προϊόντα.

Για την ανάδειξη και ολοκληρωμένη προώθηση του ακινήτου θα πρέπει να προχωρήσετε στη λύση μιας επαγγελματικής φωτογράφισης και κατά συνέπεια στη συνεργασία με κάποιο μεσιτικό γραφείο. Οι επαγγελματίες του χώρου γνωρίζουν πολύ καλά πως να ‘’πλασάρουν’’ το οτιδήποτε έχει να κάνει με real estate. Από τη σκηνοθεσία του χώρου, τη φωτογράφιση έως τα διαφημιστικά, προωθητικά μέσα, ο μεσίτης γνωρίζει πάρα πολύ καλά τους ανάλογους τρόπους ανάδειξής του χώρου σας καθώς και τα αδύνατα και δυνατά του σημεία.

Αντισταθείτε στην επιθυμία υπερτίμησης του ακινήτου σας

Ακόμη και σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, ο καθορισμός μιας τιμής που είναι πολύ υψηλή για το σπίτι σας μπορεί να είναι επικίνδυνος.

Οι αγοραστές, σε συνεργασία με τους real estate agents, είναι σε θέση να αναγνωρίσουν πότε ένα σπίτι είναι υπερτιμημένο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να έχετε μειωμένα ενδιαφέροντα — ή και καθόλου.

Θυμηθείτε, η διαπραγματευτική σας ικανότητα με πιθανούς αγοραστές είναι στο υψηλότερο επίπεδό της μόλις τις πρώτες εβδομάδες μετά την διάθεση του ακινήτου στην αγορά. Όσο περισσότερο το σπίτι σας παραμένει στην αγορά, τόσο περισσότεροι αγοραστές αναρωτιούνται γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό.

Ορίστε μια ανταγωνιστική τιμή από την αρχή. Ζητήστε από τον κτηματομεσίτη ή τον μεσίτη σας να πραγματοποιήσει μια συγκριτική ανάλυση αγοράς των τιμών των κατοικιών της γειτονιάς σας.

Κάντε το σπίτι σας όσο πιο διαθέσιμο

Παρόλο που μπορεί να είναι ενοχλητικό και δύσκολο να είστε πάντα διαθέσιμοι όταν ένας πιθανός αγοραστής θέλει να δει το σπίτι σας, να θυμάστε ότι ο αγοραστής θα μπορούσε να καταλήξει να υποβάλει μια προσφορά, ακόμα και καθημερινές.

Το σπίτι πρέπει να είναι διαθέσιμο και να δημιουργεί αμεσότητα, καθώς  οι υποψήφιοι ήδη επενδύουν πολύ χρόνο που ενδεχομένως στερούνται από άλλους τομείς της ζωής τους, ώστε να επισκεφτούν το ακίνητό σας.

Από την άλλη πλευρά, το να απορρίψετε τις εμφανίσεις, να είστε διαθέσιμοι μόνο τα Σαββατοκύριακα ή να ζητήσετε από πιθανούς αγοραστές να επαναπρογραμματίσουν το ραντεβού, θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τις πιθανότητες που κατέχετε για μια επιτυχημένη πώληση.