4+1 RERAL ESTATE ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

  • Αρχική
  • Blog el
  • 4+1 RERAL ESTATE ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

4+1 real estate συμβουλές για ευχαριστημένους πελάτες

Ο μεσίτης είναι ο άνθρωπός σας. Σε ό,τι αφορά τις σοβαρές αποφάσεις της ζωής σας, σε σχέση με την αγοραπωλησία ακινήτων και τις ανάγκες σας, είναι ο επαγγελματίας που θα λύσει κάθε πιθανό πρόβλημα και θα προβλέψει κάθε σενάριο.

Ένας ευχαριστημένος και ικανοποιημένος πελάτης των μεσιτικών υπηρεσιών, θα προτείνει τις υπηρεσίες σας και θα διαδώσει πόσο ευχαριστημένος έμεινε από όλη τη διαδικασία της πώλησης/αγοράς/ενοικίασης ακινήτου. Αυτό συνεπάγεται με δημόσιες σχέσεις και νέα, εν δυνάμει πελατεία.

Πως όμως θα σιγουρευτείτε πως ο πελάτης θα μείνει πλήρως ικανοποιημένος από τις μεσιτικές υπηρεσίες σας; Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να διασφαλιστεί μια επιτυχής συνεργασία.

Ενημερωμένος πελάτης = Χαρούμενος πελάτης

Η διαδικασία αγοράς σπιτιού είναι μια αγχωτική εμπειρία, ειδικά για όσους αγοράζουν σπίτι για πρώτη φορά. Ενημερώνοντας τον πελάτη σχετικά με όλα τα διαδικαστικά, τη γραφειοκρατία και τις απαραίτητες ενέργειες, απομακρύνετε τους φόβους του. Μια αναλυτική καθοδήγηση θα αποβάλλει το άγχος των διαδικαστικών σε άμεσο χρόνο.

Μια ακόμη ασφάλεια δίδεται επιτρέποντάς τους να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία αγοράς σπιτιού. Φυσικά, η ηρεμία και η εμπιστοσύνη διασφαλίζονται όταν είστε σε θέση να δώσετε απάντηση στα ερωτήματά τους.

Προσωπική επαφή

Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους πελάτες σας, τόσο πιο άμεσα θα επιτευχθεί η αγορά/πώληση/ενοικίαση σπιτιού ή ακινήτου.

Όλα, βέβαια, χρειάζονται κάποιο μέτρο, καθώς το επίπεδο εξοικείωσης με τους αγοραστές σας δεν πρέπει να υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο επίπεδο το οποίο αγγίζει ορισμένες φορές την κατάχρηση του χρόνου και του χώρου σας.

Ο πελάτης και οι ανάγκες του

Οι πελάτες σας αναζητούν κάποιον που να τους ακούει πραγματικά, σχετικά με τα θέλω και τις προδιαγραφές που έχουν θέσει. Βεβαιωθείτε ότι όταν τους κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και την προσωπική τους ζωή, ακολουθείτε και καταγράφετε πραγματικά τις απαντήσεις τους. Η κατανόηση αυτή θα επιδράσει εποικοδομητικά στη διεκπεραίωση της αποστολής σας.

Κάθε πελάτης είναι μοναδικός

Όπως σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης ύπαρξης, έτσι και στο real estate, κάθε περίπτωση πελάτη είναι μοναδική.  Το άγχος της διαδικασίας,  καθώς και η ίδια η ανθρώπινη φύση τους κάνουν να απαιτούν όλη σας την προσοχή, μέχρι το πέρας της συμφωνίας.

EXTRA TIP: Παραμείνετε διαθέσιμοι ακόμα και μετά το κλείσιμο της συμφωνίας

Η συμφωνία έχει κλείσει και όλα συντέλεσαν σε μια επιτυχημένη πώληση/αγορά/ενοικίαση ακινήτου. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι αγοραστές σας θα πάψουν να χρειάζονται την εξειδίκευσή σας. Οι επαγγελματίες μεσίτες διατηρούν σχέσεις με την πελατεία τους, συνεχίζοντας να αποτελούν πηγή για κάθε ανάγκη ακίνητης περιουσίας.

Ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει, σε μια αγορά συνεχώς μεταβαλλόμενη. Τι πιο σίγουρο, από τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται σε βάθος να κάνουν τη δουλεία τους όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται! Για κάθε ζήτημα πώλησης, αγοράς ή ενοικίασης σπιτιού, ακινήτου ή επαγγελματικού χώρου, μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο μας. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι να γνωρίζετε το στόχο σας,  όλα τα υπόλοιπα, αφήστε τα πάνω μας.