ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ

  • Αρχική
  • Blog el
  • ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ

Παράγοντες που Επηρεάζουν την Πώληση του Ακινήτου σας.

Έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε στην πώληση του ακινήτου σας, το οποίο αποτελεί μια σημαντική επένδυση για το μέλλον του εκάστοτε πωλητή ή αγοραστή.

Το σπίτι ή ο επαγγελματικός μας χώρος αποτελούν τα μέρη στα οποία, κυριολεκτικά, περνάμε όλη μας τη μέρα. Δεν είναι κάθε ακίνητο έτοιμο προς άμεση προώθηση στην αγορά.  Υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την άμεση διάθεσή του και καθορίζουν το χρηματικό ποσό και τον χρόνο πώλησής του.

Ο πωλητής μπορεί να προχωρήσει στις ανάλογες ενέργειες, λαμβάνοντας υπόψη και έχοντας πλήρη επίγνωση των παρακάτω:

Ακίνητο: Το είδος και η χρήση του.

Το είδος του ακινήτου είναι το Α και το Ω της συμφωνίας. Η ζήτηση καθώς και οι απαιτήσεις του ακινήτου, διαφέρουν και πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για οικιστική ζώνη, τα κριτήρια είναι αρκετά διαφορετικά από μια επαγγελματική στέγη.

Τοποθεσία και αποστάσεις.

Η θέση μπορεί να προσδώσει υπεραξία στο ακίνητο. Αποτελεί διαπραγματευτικό πλεονέκτημα για το κλείσιμο μιας συμφωνίας με τους αγοραστές.

Η ποιότητα ζωής, καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από μια γειτονιά. Το parking, η αγορά, οι στάσεις ΜΜΜ, τα σχολεία κ.α, είναι μερικά στοιχεία που καθορίζουν την απόφαση ενός αγοραστή.

Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματικούς χώρους. Όταν ένα γραφείο βρίσκεται σε πολύ προσβάσιμο, κεντρικό σημείο, συμβάλλει στην επιτυχημένη πορεία της εκάστοτε επιχείρησης.

Λειτουργικά χαρακτηριστικά και κατάσταση ακινήτου

Ως λειτουργικά, ή αλλιώς πρακτικά χαρακτηριστικά, εννοούμε τη διαρρύθμιση και τη λειτουργικότητα ενός ακινήτου. Για παράδειγμα το είδος της θέρμανσης, η χωροταξική κατανομή του σαλονιού και της κουζίνας κ.α.

Η κατάσταση του ακινήτου που έχουμε θέσει στην αγορά, επηρεάζει καθοριστικά την επίτευξη μιας καλής (ή και όχι) συμφωνίας.

Το ακίνητο χρήζει ανακαίνισης ή όχι; Ένα ανακαινισμένο ακίνητο είναι μια από τις ασφαλέστερες επιλογές των αγοραστών και αποκτά υπεραξία. Έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πουληθεί, καθώς οι αλλαγές που απαιτούνται για τη λειτουργικότητά του είναι μηδενικές έως ελάχιστες.

Έχει ανάγκη από μικροεπισκευές και προσθήκες; Υπάρχουν κάποια πολύ μικρά, αλλά υπερβολικά σημαντικά στοιχεία, που προσφέρουν στο ακίνητο μια αξία αδιαπραγμάτευτη στα μάτια των υποψήφιων αγοραστών.

Όλα είναι θέμα Μarketing.

Όλα είναι marketing. Στην εποχή της προβολής, η εικόνα κατέχει πρωταρχικό ρόλο, είτε μιλάμε για ακίνητα, είτε για προϊόντα.

Για την ανάδειξη και ολοκληρωμένη προώθηση του ακινήτου θα πρέπει να προχωρήσετε στη λύση μιας επαγγελματικής φωτογράφισης και κατά συνέπεια στη συνεργασία με κάποιο μεσιτικό γραφείο. Οι επαγγελματίες του χώρου γνωρίζουν πολύ καλά πως να ‘’πλασάρουν’’ το οτιδήποτε έχει να κάνει με real estate.

‘’Πόσο κάνει;’’

Η τιμολόγηση είναι η μαγιά που δένει όλα τα παραπάνω. Οι υπηρεσίες ενός επαγγελματία μεσίτη, κρίνονται ως απαραίτητες για την εξισορρόπηση της τιμής του ακινήτου, έπειτα από επαγγελματική έρευνα αγοράς.

Συγκεκριμένα, ένας επαγγελματίας, συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία που προαναφέραμε, μπορεί να καταλήξει στην πιο συμφέρουσα και αντιπροσωπευτική τιμή.

Στο γραφείο μας μπορείτε να εκφράσετε οποιαδήποτε ανησυχία ή απορία και μαζί να συνεργαστούμε ώστε να καταφέρουμε να επιτύχουμε τα μέγιστα, επιθυμητά, αποτελέσματα.